Ja som aquí. Ens hem deixat portar per
la era digital, i hem creat aquest blog per a explicar-vos el que passa al
nostre carrer, al nostre barri, el que li passa a la nostra gent, en què
treballem i on volem arribar.
Com va dir Manuel
Castells, Internet és molt més
que tecnologia. Es un mitjà de comunicació, interacció i organització social,
així que ens hem volgut valdre de la tecnologia per comunicar-nos amb vosaltres
a través de la nostra organització, l'Associació de Veïns del Carrer Puigmartí,
al bell mig del barri de Gràcia.
Per als qui no
conegueu la nostra història, som un dels carrers participants a la Festa Major
de Gràcia. De fet, som un dels dos únics carrers que mai hem deixat de gaudir i
celebrar aquesta festa en els quasi 200 anys que fa que s'organitza. I volem
seguir-hi sent, seguim treballant, seguim il·lusionats i volem que aquesta
tradició no pari mai, i que generació en generació, la segueixin gaudint com ho
fem nosaltres.
Sigueu doncs benvinguts al nostre blog,
i esperem que ens acompanyeu en aquest viatge a través de la història, present
i futur del nostre carrer i, perquè no, participeu amb nosaltres de la cultura
i tradició del barri de Gràcia.
Us hi esperem!
