Una altre any, Gràcia ha celebrat
el Carnaval amb una gran rua amb la participació de tothom: veïnes i veïns del
barri, escoles, entitats culturals,... Ningú s'ha volgut perdre la festa on tot
s'hi val, tant petits com grans!
Com sempre, la col·laboració de
les Associacions de Comerciants i de Veïnes i Veïns ha estat imprescindible per
a poder tenir tot el muntatge i la organització a temps i sense perdre detall.
Puigmartí també ha col·laborat en el muntatge de la carrossa, i aquí en podeu
veure un exemple:
El nostre Vicepresident, el
Secretari i el Relacions Públiques del carrer de Puigmartí, van ser els
representants que van estar presents tant en la organització de la Rua abans,
durant i després del trajecte i també en el muntatge de la carrossa durant tot
el dia, fent pinya i cooperant amb la resta de Carrers, com sempre fem. Així,
tots volem demostrar que els Valors de la Festa Major van més enllà d’un
concurs de guarnits durant una setmana, ja que és bàsica la cooperació i
col·laboració de tots per fer de la Festa una trobada de graciencs i visitants
d’arreu el més cívica i popular possible.
Aquest any però, per motius
personals la nostra Patrona no ha pogut assistir al muntatge ni a la comitiva
que acompanya el Rei Carnestoltes, i sabem que per ella ha estat molt dur, ja
que any rere any ha estat present en tota la organització dels decorats i
disfresses de la carrossa. Des d’aquí, li volem donar les gràcies per la seva
implicació, il·lusió, empenta i creativitat en la confecció de les disfresses
que sempre fa, el guarnit de la carrossa, i de manera particular en la Festa
del nostre carrer, sense ella no haguéssim pogut tirar endavant aquest últims
anys de Festa Major: Gràcies Mayte. Gràcies Mayte per la passió que poses en
tot el que fas. Gràcies Mayte per donar el millor de tu sempre. Gràcies Mayte
per mantenir el carrer unit. Gràcies, gràcies i gràcies per tot el que fas pel
nostre Carrer i per la Festa Major.
Fins la propera!
Salut!
AVV Carrer de Puigmartí
