diumenge, 14 de febrer del 2016

Carnestoltes a Gràcia!

Una altre any, Gràcia ha celebrat el Carnaval amb una gran rua amb la participació de tothom: veïnes i veïns del barri, escoles, entitats culturals,... Ningú s'ha volgut perdre la festa on tot s'hi val, tant petits com grans!
Com sempre, la col·laboració de les Associacions de Comerciants i de Veïnes i Veïns ha estat imprescindible per a poder tenir tot el muntatge i la organització a temps i sense perdre detall. Puigmartí també ha col·laborat en el muntatge de la carrossa, i aquí en podeu veure un exemple:



El nostre Vicepresident, el Secretari i el Relacions Públiques del carrer de Puigmartí, van ser els representants que van estar presents tant en la organització de la Rua abans, durant i després del trajecte i també en el muntatge de la carrossa durant tot el dia, fent pinya i cooperant amb la resta de Carrers, com sempre fem. Així, tots volem demostrar que els Valors de la Festa Major van més enllà d’un concurs de guarnits durant una setmana, ja que és bàsica la cooperació i col·laboració de tots per fer de la Festa una trobada de graciencs i visitants d’arreu el més cívica i popular possible.

Aquest any però, per motius personals la nostra Patrona no ha pogut assistir al muntatge ni a la comitiva que acompanya el Rei Carnestoltes, i sabem que per ella ha estat molt dur, ja que any rere any ha estat present en tota la organització dels decorats i disfresses de la carrossa. Des d’aquí, li volem donar les gràcies per la seva implicació, il·lusió, empenta i creativitat en la confecció de les disfresses que sempre fa, el guarnit de la carrossa, i de manera particular en la Festa del nostre carrer, sense ella no haguéssim pogut tirar endavant aquest últims anys de Festa Major: Gràcies Mayte. Gràcies Mayte per la passió que poses en tot el que fas. Gràcies Mayte per donar el millor de tu sempre. Gràcies Mayte per mantenir el carrer unit. Gràcies, gràcies i gràcies per tot el que fas pel nostre Carrer i per la Festa Major.



Fins la propera!
Salut!

AVV Carrer de Puigmartí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada