Puigmartinenques i Puigmartinencs, seguim fent feina!
Seguim treballant, seguim
il·lusionats, seguim amb empenta per tirar endavant aquesta Festa Major!
I per això, seguim fent
activitats per a tothom, la més recent, la Revetlla de Sant Joan al nostre
Carrer, que va ser tot un èxit gràcies a vosaltres!
Un gran nombre de gent va poder
gaudir de la Revetlla amb una copeta de cava i la tradicional Coca de Sant Joan
que vam oferir, tot això amenitzat pel grup Los Amantes de Amparo, que ens van
fer ballar i passar-ho d'allò millor amb els seu directe de versions de tots
els estils.
I nosaltres no parem, no parem de fer guarnit, no parem de preparar una programació que esperem sigui del gust de tothom, i us esperem. Us esperem per passar-ho bé, us esperem per gaudir de la Festa Major del barri, i també per a que hi participeu!
Ens veiem aviat!!!
Salut!
AVV Puigmartí

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada