dimecres, 6 de juliol del 2016

Seguim fent feina!

Puigmartinenques i Puigmartinencs, seguim fent feina!

Seguim treballant, seguim il·lusionats, seguim amb empenta per tirar endavant aquesta Festa Major!
I per això, seguim fent activitats per a tothom, la més recent, la Revetlla de Sant Joan al nostre Carrer, que va ser tot un èxit gràcies a vosaltres!

Un gran nombre de gent va poder gaudir de la Revetlla amb una copeta de cava i la tradicional Coca de Sant Joan que vam oferir, tot això amenitzat pel grup Los Amantes de Amparo, que ens van fer ballar i passar-ho d'allò millor amb els seu directe de versions de tots els estils.

I nosaltres no parem, no parem de fer guarnit, no parem de preparar una programació que esperem sigui del gust de tothom, i us esperem. Us esperem per passar-ho bé, us esperem per gaudir de la Festa Major del barri, i també per a que hi participeu!

Ens veiem aviat!!!

Salut!
AVV Puigmartí